πράσινο

πράσινο

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές Νο3.

  Λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία, τα παιδιά ανυπομονούν να ολοκληρώσουν τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές τους για να τις δωρίσουν στα αγαπημένα τους πρόσωπα. 
 Αποφασίσαμε να φτιάξουμε κηροπήγια με την τεχνική του ντεκουπάζ, και στολιδάκια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο χρησιμοποιώντας πηλό. Ζητήσαμε από κάθε παιδί να φέρει στο σχολείο ένα άδειο βαζάκι, το οποίο αλείψαμε με κόλλα και κολλήσαμε επάνω χριστουγεννιάτικες χαρτοπετσέτες. Στη συνέχεια το στολίσαμε με χρωματιστές κορδέλες και τοποθετήσαμε μέσα στο βάζο ένα μικρό κεράκι. 










  Τα στολιδάκια από πηλό τα κατασκευάσαμε χρησιμοποιώντας χριστουγεννιάτικα καλούπια, τα αφήσαμε να στεγνώσουν και έπειτα τα παιδιά τα έβαψαν με χρώματα της αρεσκείας τους.





  Δε θα μπορούσε να λείπει από τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μας η κατασκευή του σκηνικού για τη φετινή θεατρική παράσταση. Το έργο που ανεβάσαμε ήταν "Η Φρικαντέλα, η μάγισσα που μισούσε τα κάλαντα" του Ευγένιου Τριβιζά και τα παιδιά ζωγράφισαν ένα κάστρο με νυχτερίδες, αράχνες και πολλά αστεράκια. Οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους!!!





Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές Νο2.

 Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και τα μικρά νηπιάκια εργάζονται πυρετωδώς για να υποδεχτούν τον Άγιο Βασίλη και να προετοιμάσουν τη γιορτή του σχολείου μας. Φέτος θα ανεβάσουμε μία  διασκευή του Χριστουγεννιάτικου παραμυθιού του Ευγένιου Τριβιζά "Φρικαντέλα, η μάγισσα που μισούσε τα κάλαντα".          Κατασκευές και πρόβες είναι στην ημερήσια διάταξη και ορισμένα δείγματα σας παραθέτω παρακάτω:







Το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης μέχρι τα Χριστούγεννα.


Έτοιμα τα γράμματα για τον Άγιο Βασίλη!









Δεντράκια από γυαλιστερό χαρτί και χρυσόσκονη!!!




Τι θέλουμε να μάθουμε και να κάνουμε μέχρι τα Χριστούγεννα!









Έτοιμες και οι καρτούλες με τις θερμές ευχές μας για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά!!!





Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Project με θέμα την υγιεινή διατροφή.

 Την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου ασχοληθήκαμε με τα μικρά μου με την υγιεινή διατροφή. Η αφόρμηση για τη μικρή διερεύνηση που ακολούθησε ήταν ένα βραστό αυγό που έφερε για πρωινό στο σχολείο ένα παιδί. Έκανα ένα σχόλιο για το πόσο υγιεινό είναι ένα αυγό και ακολούθησε καταιγισμός ερωτήσεων για το ποια από τα πρωινά που είχαν μαζί τους τα παιδιά είναι υγιεινά και ποια όχι. Δόθηκε λοιπόν η ευκαιρία να ξεκινήσουμε να δουλεύουμε για τις υγιεινές συνήθειες στη διατροφή μας. Το project κράτησε περίπου μιάμιση εβδομάδα και τα παιδιά φάνηκε ότι υιοθέτησαν θετική στάση απέναντι στην υγιεινή διατροφή.
 Οι δραστηριότητες που εφαρμόσαμε ήταν πολλές και ποικίλες. Διερευνήσαμε σφαιρικά το θέμα και δουλέψαμε τους τομείς της γλώσσας, των μαθηματικών, των τεχνών, των φυσικών επιστημών, των ΤΠΕ, και της αειφορίας.

Γράψαμε έναν τιμοκατάλογο για το μαγαζάκι μας.






  Κατασκευάσαμε την πυραμίδα της υγιεινής διατροφής, αφού πρώτα αναλύσαμε όλα τα σκαλοπάτια της.Τα παιδιά έκοψαν διάφορα τρόφιμα από διαφημιστικά φυλλάδια και έκαναν το δικό τους κολλάζ.



  Στα μαθηματικά δουλέψαμε κάνοντας διαχωρισμούς σε υγιεινά και ανθυγιεινά, ομαδοποιήσεις, ταξινομήσεις, και σειραθετήσεις.







 Ψάξαμε στο διαδίκτυο για έργα τέχνης σχετικά με τη διατροφή και προσπαθήσαμε να τα μιμηθούμε και στη συνέχεια να τα αποτυπώσουμε στο χαρτί.









  Δουλέψαμε στον ηλεκτρονικό υπολογιστή με το CD του RAM KID "Φύση και διατροφή".

  Ασχοληθήκαμε με τα μουσικά όργανα, μάθαμε και χορέψαμε το τραγούδι "Το χοντρό μπιζέλι".





  Διαβάσαμε τα βιβλία "Γιατί δεν μπορώ να τρώω συνέχεια γλυκά;" και "Πέντε σωματοφύλακες κλεισμένοι στο ψυγείο".


Αποτέλεσμα εικόνας για βιβλια για τη διατροφηΑποτέλεσμα εικόνας για γιατι δεν μπορω να τρωω πολλα γλυκα;βιβλιο


Αποτέλεσμα εικόνας για παραμυθια οσελοτου τομος3  Και τέλος κάναμε δραματοποίηση την ιστορία ¨Τι τρώνε οι δράκοι και είναι τόσο δυνατοί" από τον τρίτο τόμο "Των παραμυθιών του Οσελότου".












Το αποτέλεσμα; Τα παιδιά συνειδητά πλέον φέρνουν υγιεινό πρωινό στο σχολείο και συναγωνίζονται για το ποιος θα φέρει το πιο υγιεινό φαγητό!!! 
  








Συνολικές προβολές σελίδας