πράσινο

πράσινο

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018

Μαθαίνω να γράφω το όνομά μου.

  Στην αρχή της σχολικής χρονιάς τα παιδιά κάνουν διάφορες δραστηριότητες γραφής και ανάγνωσης του ονόματός τους. Δεν τα καταφέρνουν με την πρώτη προσπάθεια πάντα. Πολλές φορές χρειάζονται αρκετές επαναλήψεις και μπορεί να περάσουν κάποιοι μήνες μέχρι να το επιτύχουν. Το σημαντικό όμως είναι ότι συνειδητοποιούν την ταυτότητά τους, αναγνωρίζουν ότι γράφοντας και διαβάζοντας το όνομά τους σηματοδοτούν τη μοναδικότητά τους ως μέλη της ομάδας.


Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018

Φθινοπωρινές κατασκευές.

Φέτος το φθινόπωρο ξεκίνησε με πολλές κατασκευές και πολλή όρεξη για δουλειά!! 


Εργασίες με λαδοπαστέλ και κηρομπογιές!


Κατανόηση του όρου "φόντο" στη ζωγραφική και εργασία με δαχτυλομπογιές!


Κολλάζ με τέμπερες και μαρκαδόρους!


Εξάσκηση της λεπτής κινητικότητας και εργασία με πλαστελίνη!


Τυπώματα με φύλλα , κερί και νερομπογιές!



Ένα κουτί από γλυκά έγινε αφορμή για να κατασκευάσουμε το δικό μας επιτραπέζιο παιχνίδι και να παίξουμε με τους ξηρούς καρπούς του Φθινοπώρου!


Κυριακή 20 Μαΐου 2018

Βιβλιοπροτάσεις : "Ζαχρά και Νικόλας, οι ιστορίες τους", της Σοφίας Πανίδου.

Αποτέλεσμα εικόνας για ζαχρα και νικολας "Σε μια σελίδα ειρήνη, στην άλλη πόλεμος. Δυο παιδιά αντικριστά, δυο ζωές με λόγια κοινά, δύο δρόμοι παράλληλοι που θα τα οδηγήσουν κοντά". Το βιβλίο της Σοφίας Πανίδου "Ζαχρά και Νικόλας, οι ιστορίες τους", παρουσιάζει με μοναδικό τρόπο το θέμα της μετανάστευσης, των προσφύγων, του πολέμου. Το κείμενο είναι απλό και κατανοητό και σε συνδυασμό με την εξαιρετική εικονογράφηση της Mariona Cabassa βοηθάει τα παιδιά να αντιληφθούν και να συγκρίνουν καταστάσεις. Δίνει τροφή για σκέψη και προβληματισμό. Μπορούν να προκύψουν δεκάδες προεκτάσεις για δραστηριότητες μέσα και έξω από την τάξη. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Παπαδόπουλος.

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

Πασχαλινές κατασκευές Νο2.

  Οι φετινές ευχετήριες καρτούλες μας για το Πάσχα απεικονίζουν ένα πασχαλινό αυγό φτιαγμένο από λωρίδες χαρτιού που προοριζόταν για την ανακύκλωση. Τα παιδιά τις διακόσμησαν με πούπουλα και διάφορα πασχαλινά αυτοκόλλητα!





Τα καλαθάκια που φτιάξαμε είναι μπλε κουνελάκια με ροζ λεπτομέρειες!




Καλό Πάσχα σε όλους!!!

Κατασκευές για την 25η Μαρτίου.


Ομαδική εργασία με τα γεωμετρικά σχήματα. Τα παιδιά κατασκεύασαν τον τσολιά χρησιμοποιώντας μόνο  γεωμετρικά σχήματα.


                                    




 Τα παιδιά έκοψαν και διακόσμησαν με πούλιες και φούντες τα τσαρούχια.




 Τα παιδιά κατασκεύασαν και διακόσμησαν παραδοσιακές ποδιές.






Έφτιαξαν τα κρινάκια για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου!






Διακόσμησαν στεφάνια για την πρόσκληση της γιορτής του σχολείου.



Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Δημιουργία ψηφιακού μουσείου, στα πλαίσια του προγράμματος "Η τέχνη ανάσα στη ζωή μας".

  Τη φετινή χρονιά οι λιλιπούτειοι μαθητές μου γνώρισαν διάσημους ζωγράφους και ανακάλυψαν τα μυστικά της τέχνης τους. Συμμετείχαν στο πολιτιστικό πρόγραμμα "Η τέχνη ανάσα στη ζωή μας" και συνειδητοποίησαν ότι η τέχνη της ζωγραφικής εμπλέκεται  σε όλες τις δραστηριότητες του Νηπιαγωγείου. 

 Διάβασαν βιβλία, συμμετείχαν σε διαγωνισμούς με τα έργα τους, επισκέφθηκαν μία πινακοθήκη, δοκίμασαν διάφορες τεχνικές, ζωγράφισαν τα δικά τους αντίγραφα διάσημων ζωγράφων, έκαναν μάθημα ζωγραφικής έχοντας για δάσκαλο επαγγελματία ζωγράφο, παρουσίασαν τη δουλειά τους μέσα από μία θεατρική παράσταση με ποίηση και έργα του Οδυσσέα Ελύτη, επισκέφθηκαν εικονικά μουσεία στο διαδίκτυο και δημιούργησαν ένα ψηφιακό μουσείο με τους πίνακές τους.




 Το αποτέλεσμα; Εξαίσιο! Όλα τα παιδιά έμαθαν να εκφράζουν τα συναισθήματά τους μέσα από τις ζωγραφιές τους, να επικοινωνούν μέσω αυτών και τα περισσότερα εξέφρασαν την επιθυμία να γίνουν επαγγελματίες ζωγράφοι όταν μεγαλώσουν!

Συνολικές προβολές σελίδας