πράσινο

πράσινο

Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2016

Διαθεματική προσέγγιση : "Τα ζώα των πάγων" Μέρος Γ' (Τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών Τ.Π.Ε.)

Αποτέλεσμα εικόνας για ζωα των παγων
 Συνεχίζουμε τη διερεύνηση του θέματος "Τα ζώα των πάγων" με δραστηριότητες που χρησιμοποιούν τις τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών.Οι ΤΠΕ βοηθούν να υλοποιήσουμε τους στόχους μας σε όλες τις μαθησιακές περιοχές του προγράμματος, είναι δηλαδή πολύτιμοι βοηθοί στον τομέα των μαθηματικών , της γλώσσας, των εικαστικών, των φυσικών επιστημών. Ενδεικτικά κάποιοι από τους στόχους που θέτουμε στη διδασκαλία με τη χρήση των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών είναι οι εξής :

  • Τα παιδιά να επικοινωνούν και να συνεργάζονται με χρήση του διαδικτύου.
  • Να αλληλεπιδρούν και να συνεργάζονται για την παραγωγή κοινού έργου.
  • Να μπορούν να πληροφορούνται με εκπαιδευτικά λογισμικά κλειστού τύπου και υπερμεσικά λογισμικά.
  • Να διαχειρίζονται την πληροφορία και να εκφράζονται με λογισμικό γενικής χρήσης.
  • Να διερευνούν , να πειραματίζονται και να ανακαλύπτουν τη γνώση με λογισμικά ανοιχτού τύπου.
  • Να δημιουργούν μοτίβα και μετασχηματισμούς με λογισμικό.
Οι δραστηριότητες που επιλέξαμε για την επίτευξη των παραπάνω στόχων είναι οι εξής:

1.Τα παιδιά ζωγραφίζουν τα ζώα των πάγων και τη ζωή τους. Με τη βοήθεια του scanner του σχολείου μας, ανεβάζουμε στον Η/Υ τα έργα τους και τα στέλνουμε με e-mail στο γειτονικό νηπιαγωγείο. Έχει προηγηθεί συνεργασία με το συγκεκριμένο νηπιαγωγείο, όπου τα παιδιά γνωρίζονται μεταξύ τους και έχουν συνομιλήσει μέσω του Skype. Γνωρίζουν τις δυνατότητες που μας παρέχει το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Όλοι μαζί αποφασίζουμε και για το γράμμα που θα συνοδέψει τις ζωγραφιές μας. 

2. Παρακολουθούμε στο YouTube το "Ταξίδι στους Πάγους" και τα παιδιά συζητούν για τις εντυπώσεις τους από το βίντεο.

3. Χρησιμοποιούμε το Google Earth για να ταξιδέψουμε στους Πόλους και να δούμε από κοντά τα παγωμένα τοπία.

4. Ψάχνουν πληροφορίες για τα ζώα των πάγων χρησιμοποιώντας τη μηχανή αναζήτησης (Google).

5. Δημιουργούν κουίζ με ψηφιακές φωτογραφίες και ήχο στο Photo Story 3 με τίτλο "Μάντεψε ποιος". Κάθε σελίδα του κουίζ δίνει ένα στοιχείο (π.χ. πρώτη φωτογραφία από το πόδι μιας πολικής αρκούδας με τη λεζάντα "είναι άσπρο", δεύτερη φωτογραφία με πάγους με τη λεζάντα "πέφτει σε χειμερία νάρκη" κλπ).

6.Δημιουργούν το δικό τους κινούμενο σχέδιο για τους πιγκουίνους με τη βοήθεια του προγράμματος Animatron από εδώ

7. Χρησιμοποιούν διάφορες σφραγίδες στο πρόγραμμα Tux Paint για να φτιάξουν επαναλαμβανόμενα μοτίβα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας