πράσινο

πράσινο

Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2016

Φθινόπωρο στο Νηπιαγωγείο: Δραστηριότητες γλώσσας, εικαστικών και φυσικών επιστημών.

 Διανύοντας τον δεύτερο μήνα του Φθινοπώρου, και αφού έχει για τα καλά κρυώσει και ο καιρός, αποφασίσαμε με τα παιδιά να ασχοληθούμε με αυτή την τόσο πλούσια σε υλικό εποχή.Οι δραστηριότητες πολλές και ποικίλες. Με τη μέθοδο της παρατήρησης, της συζήτησης, της έρευνας, της ανακάλυψης και της δημιουργίας προσεγγίσαμε το θέμα του Φθινοπώρου.      Παρατηρήσαμε τη φύση κάνοντας έναν περίπατο γύρω από το σχολείο. Τα παιδιά συνέλεξαν στοιχεία που χαρακτηρίζουν την εποχή (φύλλα, σαλιγκάρια, κλαδιά, καρπούς της φύσης). Δημιουργήσαμε τη γωνιά του Φθινοπώρου. 
  Εργαστήκαμε με κάρτες λέξεων και με περιοδικά, όπου τα παιδιά
σχημάτισαν τις λέξεις των καρτών χρησιμοποιώντας τα γράμματα που έκοψαν από τα περιοδικά. 







  Δημιουργήσαμε καινούργια χρώματα, κάνοντας μίξεις χρωμάτων με τα πινέλα. 







  Τα παιδιά δούλεψαν ταυτόχρονα με λαδοπαστέλ και νερομπογιές και ανακάλυψαν την ιδιότητα του λαδιού να διαχωρίζεται από το νερό. 



  Μαγειρέψαμε το κέικ του φθινοπώρου, όπου χρησιμοποιήσαμε ξηρούς καρπούς που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι και γράψαμε τη συνταγή. 





 Τα παιδιά έκοψαν ομπρέλες και σαλιγκάρια για να διακοσμήσουν την τάξη και τέλος, αφού μιλήσαμε για τη βροχή, ανακάλυψαν την ιδιότητα της σταγόνας να μεταφέρεται σε κυκλικά κύματα την οποία και αποτύπωσαν στο χαρτί.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας