Ο Μάρτης μπήκε για τα καλά και στην τάξη μας συζητάμε για τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν τις τελευταίες μέρες, και για τη δυσκολία που είχαμε στο πέταγμα του φετινού χαρταετού. Τα παιδιά αντιλαμβάνονται τη σημασία των παροιμιών που είχαμε μάθει στις αρχές του μήνα για το Μάρτιο "Μάρτης είναι, νάζια κάνει, πότε κλαίει, πότε γελάει", "Μάρτης γδάρτης και παλουκοκάφτης". Διαβάζουμε την ιστορία της μικρής αμυγδαλιάς που ξεγελάστηκε από τον ήλιο και την πρόωρη ζέστη και άνθισε νωρίς. Προτρέπουμε τα παιδιά να μαντέψουν το τέλος της ιστορίας και να επινοήσουν ένα δικό τους τέλος.
Αποφασίζουμε να κατασκευάσουμε μία τρισδιάστατη αμυγδαλιά για να διακοσμήσουμε την τάξη μας. Χρησιμοποιήσαμε παλιές εφημερίδες, τις οποίες τσαλακώσαμε, και με αυτές φτιάξαμε τον κορμό του δέντρου.Τις κολλήσαμε σε ένα κίτρινο μεγάλο χαρτόνι και στη συνέχεια βάψαμε το δέντρο με καφέ μπογιά.Δύο παιδιά ανέλαβαν να βάψουν το γρασίδι με πράσινη μπογιά. Τέλος κολλήσαμε ροζ ανθάκια που ζωγράφισαν και έκοψαν τα παιδιά.
Αποφασίζουμε να κατασκευάσουμε μία τρισδιάστατη αμυγδαλιά για να διακοσμήσουμε την τάξη μας. Χρησιμοποιήσαμε παλιές εφημερίδες, τις οποίες τσαλακώσαμε, και με αυτές φτιάξαμε τον κορμό του δέντρου.Τις κολλήσαμε σε ένα κίτρινο μεγάλο χαρτόνι και στη συνέχεια βάψαμε το δέντρο με καφέ μπογιά.Δύο παιδιά ανέλαβαν να βάψουν το γρασίδι με πράσινη μπογιά. Τέλος κολλήσαμε ροζ ανθάκια που ζωγράφισαν και έκοψαν τα παιδιά.